wtorek, 14 stycznia 2014

My beginnings...

I'm getting used to running my blog and living in the both worlds, the blog and the real one... And at the beginning of my way I would like to apologize for the quality of my pictures and some technical malfunction. I'll do my best to show some new projects :-)

Prowadzenie bloga i życie w świecie blogowym i realnym to nie lada wyzwanie... Na początek przeprosiny,że nie wszystko działa technicznie u mnie tak jakbym sobie życzyła... poza tym większość zdjęć pochodzi z mojego archiwum , a prace poszły w świat, zatem nie mam możliwośći wykonania nowych i lepszych technicznie zdjęć. Każdy z nas był na początku jakieś drogi , nawet tej blogowej i mam nadzieję, iż moje wpisy i posty wraz z moimi pracami będą inspirujące i chętnie będziecie odwiedzać mój blog...

Brak komentarzy: